Ik ga straks naar Belgie, maar hoe zit dat met internet??

Ik heb internet op mobiel en krijg al mijn mails binnen op mn telefoon dus kan ze direct lezen. Maar ik neem aan dat ik op het moment dat het mailtje op mijn telefoon aankomt verbinding heb met internet en ik neem aan dat dat heel duur gaat worden in Belgie.. Hoe kan ik internet uit zetten of wat dan ook dat ik geen telefoonrekening krijg die ik niet wil hebben........

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry ik heb een blackberry bold 9700.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je naar het buitenland gaat moet je je internet uitzetten of gewoon je sim-kaart eruit halen maar dan kan je ook niet meer bellen. Hoe je Internet moet uitzetten verschilt per telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sheit!! Vergeten erbij te zetten haha sorry:p het is dus een blackberry bold 9700. Enig idee hoe dat moet??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Menu > verbindingen beheren > mobiel netwerk uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw !! Je bent een topper :) haha bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan ;)

Andere antwoorden (1)

Heel duur zal het niet worden op zich als je alleen je mailsysteem actief laat. Het punt is dat je mailsysteem wel telkens op internet checkt of je nieuwe mails hebt. Je kunt dit (vaak) instellen naar handmatig.

Dus als je wacht op een belangrijk mailtje dan is dat de moeite waard. Ander moet je mobiel data verkeer uitzetten op je gsm. zo kun je alsnog bellen of gebeld worden.

Sommige providers werken per MB, sommige met kleinere maten. ikzelf moest destijds voor 1 MB betalen want zolang je niet allerlei sites gaat bekijken of dingen download valt dat best mee. Kwam op 2,5 euro ofzo.

Ps. Ik krijg altijd telefoonrekeningen die ik niet wil betalen/hebben ;)