waar kan ik een blackberry abonnement vinden met onbeperkt internet?

ik zoek dus een blackberry met onbeperkt internet, niet al te duur en meer dan 120 minuten/ 60 smsjes. Dus geen mtv mobile. wie weet waar ik zo'n abonnement kan vinden? Bij vodafone is dus ook geen onbeperkt internet, ik zoek ook geen 1GB maar echt onbeperkt internet.

Toegevoegd na 12 minuten:
@smarty91 maar mtv mobile heeft toch nog wel onbeperkt internet? dat staat in ieder geval wel op hun site...

Weet jij het antwoord?

/2500

Onbeperkt internet is een aantal maanden geleden afgeschaft en geen enkele provider verkoopt nog abonnementen met onbeperkt internet, helaas..

Kijk es rond op t-mobile.nl T-mobile heeft wel onbeperkt internet. Dat is ook mijn reden geweest om zelf daar een iphone 4 met onbeperkt internet te bestellen.. Want de andere providers hadden geen onbeperkt internet. Succes!

Je kunt eens kijken op deze site: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRL/Hi-Sim-only/135.html?M5Referer=google_gsm Maar deze is alleen voor hi. Anders kun je ook even kijken via google en dan tik je simonly in met jou provider. Zelf heb ik dit ook gedaan. Natuurlijk kun je ook gewoon hi zelf proberen, dan heb je alleen wel een andere provider. Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen. Tiffany

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100