Wat betekent foutcode 2002 in itunes?

Op mijn iPhone 5s kwam het apple logo heel de tijd om de 3 seconden en ik had op internet gelezen dat je hem dan in herstelmodus moest zetten. En dat heb ik ook gedaan alleen nu als ik hem verbind met itunes kan ik hem niet bijwerken of herstellen want dan krijg ik de foutcode 2002. En ik kom ook niet uit de herstelmodus

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://support.apple.com/nl-nl/HT204770 Problemen met USB of Anti-virus uitschakelen zegt Apple.

Antwoorden (1)

Ik heb dit zelf ook gehad en bij mij was het dit onderstaande probleem.

Als u een van de onderstaande fouten ziet, hebt u mogelijk een probleem met de USB-verbinding:

13, 14, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1611, 1643-1650
2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2009
Een foutbericht met 'ongeldige reactie'

Gebruik deze stappen om te zien of het probleem aan de USB-kabel, USB-poort of computer ligt. Probeer het na elke stap opnieuw:

Gebruik de USB-kabel die bij uw apparaat is geleverd. Als u deze niet hebt, probeert u een andere USB-kabel van Apple.
Gebruik een andere USB-poort van de computer. Sluit de kabel niet aan op het toetsenbord.
Sluit het apparaat aan op een andere computer.
Als u de fout nog steeds ziet, kunt controleren of er sprake is van andere USB-problemen, problemen met beveiligingssoftware van andere fabrikanten of problemen met de hardware.

Als het probleem blijft optreden, neemt u contact op met Apple Support.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hoe kan ik zien dat er andere problemen zijn met beveiligingssoftware van andere fabrikanten of problemen met de hardware?