Wie weet een goeie/leuke telefoon?

Weet iemand welke telefoon goed/leuk is. Ik wil een telefoon zonder touchscreen gewoon met een toestenbord maar wel een die heel veel functies (internetten,msn,camera ezv.)
En het liefst eentje die er ook een beetje leuk/apart uitziet.
Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (8)

Blackberry voldoet aan al die eisen

Toegevoegd na 42 seconden:
http://us.blackberry.com/smartphones/blackberrycurve.jsp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry, is ook heel populair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia E72 vind ik een fijne telefoon, en kan bijna alles!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia e72 is heel goed en de htc chacha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via MP heb ik precies zo n toestel te koop staan. Samsung i620 is alles kunner. Ook datgene wat je hierboven beschrijft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit misschien iets: LG GW300
Een goeie telefoon met duidelijke toetsen en zonder touchscreen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTC desire met toetsenbord! Touchscreen, camera en hij is kleiner dan de iphone:-) dus kan ie zo in je tas.

Ik heb nu nog de nokia n97 met toetsenbord en die is waardeloos. Het schuifmachenisme van het toetsenbord is stroef en het plaatje van de accu laat hierdoor los. Daarbij werkt de programmatuur traag en niet zonder ergenissen.

Mijn volgende wordt zeker weten de HTC! Mijn vriendin heeft hem en is er zeer tevreden over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel kunnen? dan zou ik zeker eens aan een Iphone of Android denken. Wel zit je in principe wel in de touchscreen hoek. Maar dat is bij deze twee niet zo'n punt, dat gaat erg gladjes vergeleken met de eerste touchphones. De nieuwe Anroids hebben ook Swype, dat is echt geweldig als je een hekel hebt aan aanraakschermen. Over een Iphone glijd je heen, zeker geweldig, maar helaas geen Swype.
Androids zijn erg betaalbaar, Iphone wat duurder. Samsung gaat de Galaxy II/Android uitbrengen, met een ''mega'' scherm, dat is bijna een kleine tab. Leuk en apart zijn wel woorden die passen bij zo'n telefoon. En veel kunnen dat hoef je je niet af te vragen, Iphones en Androids hebben zeker meer dan een kwart miljoen apps, en zijn standaard strak uitgerust.