Apple iPhone 4s Wi-Fi probleem na update, Hoe fix je het zonder haardroger?

Ik heb een half jaar mijn Apple iPhone 4s tweedehands gekocht maar de laatste maand is mijn Wi-Fi "greyed out" heb hem een paar keer laten maken door de reperateur van degene van wie ik hem heb gekocht
Maar nu is hij niet meer te repareren volgens hem dus ben ik naar Apple gegaan en die zeggen dat het door een update komt maar ik heb de laatste paar maanden niet eens een update uitgevoerd!
Ik heb overal gekeken alles geprobeerd maar niks lijkt te werken..
Ook heb ik een aantal filmpjes gezien waar ze met een haardroger erop blazen en dan in de koelkast leggen of zoiets maar dat ga ik niet doen en dat is ook maar tijdelijk...
Ik hoop dat jullie enig idee hebben hoe ik hem kan fixen...
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Haardrogers en koelkasten zijn geen goed idee ! Heel verstandig dat je daar niet aan begint. Voor je het weel smelt je iPhone of loopt 'ie vochtschade op.

Een update wijst op een software probleem. Dat los je al helemaal niet op met een haardroger.

Fouten in de software los je op met nieuwe (betere) updates, of eventueel door juist een oudere versie van de software terug te plaatsen. Soms werkt een reset naar de fabrieksinstellingen ook.
Hang je phone eens aan iTunes en check voor updates. Vindt 'ie ze, dan installeren en er het beste van hopen. En ga anders eens naar een echte apple winkel toe voor reparatie.
Restore je iphone of doe een softreset.

Aan itunes hangen restore drukken en wachten tot die klaar is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Terug naar fabrieksinstellingen zetten lijkt mij het beste. Dit kun je doen via de iTunes op je pc of via de instellingen in je telefoon.