Sim-wachtwoord?

Mijn oude telefoon ( LGpop ) is kapot. Ik heb de simkaart nog wel. En nu heb ik een telefoon van een vriendin ( de samsung star ) ik heb een t-mobile provider. en zij zei dat de telefoon gewoon simlock-vrij is.. Maar elke keer als ik mijn pincode heb in gevoerd vraagt hij om een sim-wachtwoord..
Is die dan niet simlock-vrij
of is het gewoon iets anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat is de pincode van jouw simkaart. Je hebt vaak 2 wachtwoorden; 1 van de telefoon en 1 van de simkaart. Zo kunnen mensen die jouw simkaart in een andere telefoon zouden stoppen, niet zomaar bij jouw gegevens op de sim-kaart komen.