Als je een Iphone abbo hebt en als het verlopen is krijg je dan een video band mee ? ( zie omschijving)

Een vriend van mij heeft een oom en hij heeft iPhone 4 en die is nu verlopen nu zegt me maatje dat zijn oom een video band krijg en alles is gefilmd wat hij heeft gedaan en al dat ze dat kunnen zien enzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat zou een hele grote breuk op je privacy zijn... nee hoor je krijgt die `video band` heus niet... die bestaat niet eens.