Bij mijn muziek op telefoon staat er een afbeelding uit mijn galerij, hoe kan ik dat weghalen of wijzigen??

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb een galaxy s advance.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke gsm heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha toevallig! :D heb ook de galaxy s advance maar heb net gekeken en als je op de linkse toets naast home button duwt dan staat er niet bij om de foto te verplaatsen of in andere map te zetten dus ik denk dat het beste wat je kan doen is je gsm aan te sluiten met usb kabel met je computer en dan in het mapje van music te gaan op je pc en dan het bestand slepen naar DCIM (fotos)

Antwoorden (1)

haha toevallig! :D heb ook de galaxy s advance maar heb net gekeken en als je op de linkse toets naast home button duwt dan staat er niet bij om de foto te verplaatsen of in andere map te zetten dus ik denk dat het beste wat je kan doen is je gsm aan te sluiten met usb kabel met je computer en dan in het mapje van music te gaan op je pc en dan het bestand slepen naar DCIM (fotos)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ljkt me wel veel dingen om te doen,en onthoud toch het niet,weet u misschien iets makkelijk om te doen,of gewoon iets via de telefoon alleen,dus zonder de pc te gebruiken.
Alvast bedankt voor uw aandacht~
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via telefoon gaat dit echt niet dus het moet via de computer maar zo moeilijk is dit toch niet? usb kabel in gsm steken en in de computer en dan gwn in het mapje dat je op je computer ziet openen en dan zoek je in een lijst met mapjes naar MUSIC daar staat je foto in dus dat bestandje sleep je naar DCIM