Hoe krijg ik weer 3G op mijn Samsung Galaxy S Advance?

Hallo, ik heb sinds een uur geen 3G meer op mijn mobiel. Ik weet aardig wat af van mobieltjes, en ben een beetje de techneutman bij ons thuis. Toch heb ik problemen om bij mezelf het internet er weer op te krijgen. Ik heb een simkaart van T-Mobile en heb al via de hulpdesk op tmobile.nl geprobeerd om een nieuw toegangspunt aan te maken, maar dat heeft ook niet gewerkt. Heeft iemand tips? ( mobiele gegevens staat aan)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
capthavoc
10 jaar geleden
Heb je al een andere sim kunnen proberen ? eventueel een lege prepaid sim ?
zie je het 3 g symbool niet of wel
probeer eens de cache van je telefoon te legen en kijk of er geen startpagina is in gesteld die niet werkt ?
vaak loopt je browser vast op de laatste pagina die je probeerde te bereiken zeker als deze als offfline favoriet staat of zelfs als startpagina ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb mijn cache geleegd, probleem zit hem niet in de browser. Ik zie ook geen 3g symbool.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doet 'ie het nu 17 uur later al? Staat je mobiele internet nog wel aan? Kan het zijn dat je over je bundel bent heen gegaan?

Antwoorden (1)

Ik heb ook zo'n probleem gehad. Ik heb roaming aangezet en dan werkte het terug.
Ga naar instellingen → meer → mobiele netwerken → gegevensroaming en vink het aan.