Hoe zet je apps op een Samsung en is dit wel mogelijk?

Mijn Samsung Giorgio Armani is kapot gevallen en ik heb nu een nieuwe. Namelijk de Samsung Chat 335. Ik vraag me af of je hier apps op kunt zetten en hoe je dit dan doet? Alvast bedankt! :)

Toegevoegd na 25 seconden:
Het lijkt op een Blackberry, maar dat is het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja dat kan. Op deze site kun je er bv al wat downloaden met het pijltje naar rechts ( op de site) zie je er nog een paar. http://www.samsungapps.com/main/getMain.as?LANGUAGE_CODE=NLD&COUNTRY_CODE=NLD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen USB voor mijn telefoon en ik kom op de één of andere manier op mijn mobiel ook niet op de site. Dan zegt hij dat ik geheugen te kort heb, terwijl ik gewoon genoeg plek heb.