Mijn mobiel is nu prepaid, kan ik er ook abonement van maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja hoor. Is meestal geen probleem. Bel je provider op en vraag naar de mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel of ik van een mobiel die prepaid heeft ook een abonement van kan maken/laten maken.

Andere antwoorden (1)

Als je bedoelt dat je je telnr kan meenemen voor een abonnement dan is het antwoord ja, dat heet nummerportabiliteit en is kostenloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de meeste gevallen kosteloos het is nooit verkeerd om bij de provider naar de voorwaarden te vragen;)