Je kan een iPhone ook met een worstje 'besturen'. Ik heb het met een bifi-worstje wel eens geprobeerd en dat werkt gewoon! Je scherm wordt er wel vies van....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht eerst dat je met 'worstje' je piemel bedoelde xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die was niet hard genoeg.
Met je tenen ; )
In principe kan dat niet, je iPhone reageert met elektrische geleiding via je huid. Een gewone stylus, zoals die van een Nintendo DS werkt daardoor niet. Er zijn nu wel speciale iPhone stylussen op de markt gebracht, het zachte uiteinde ervan is bedekt met een geleidend materiaal die de huid van je vinger nabootst.
Er zijn verschillende winkels die ze verkopen.
Zoek maar eens op iPhone stylus.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ze zijn al verkrijgbaar vanaf circa 8 euro dus als je het uit wilt proberen hoef je het voor de prijs niet te laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg je nou dat het niet met je tenen kan? Ik heb geen idee hoor, maar je uitleg daarna maakt het mij niet helemaal duidelijk. Als de huid van je vingers geleid dan doet de huid op je tenen dat toch ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg dat het wel met je tenen kan, maar dat was niet een bruikbaar antwoord dus in de zin daarna geef ik nog een antwoord.
Nu ik het teruglees zie ik dat ik niet voldoende duidelijk heb gemaakt dat het een 2e antwoord is, daardoor lijkt het net of ik ontken dat het met je tenen kan. Natuurlijk kan het met je tenen, of met je neus, oor enzovoorts.
Er bestaan speciale touchscreen handschoenen! Op de website van de iphoneclub verkopen ze in allerlei soorten en maten. Erg handig in de winter! Of als het een frisse lente is, zoals nu ;)

Wat je ook kan gebruiken zijn stylussen. Die "stokjes" die je ook voor een nintendo-ds gebruikt. Die bestaan ook voor de i-phone, namelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het scherm ook bedienen met dingen die goed geleiden, zoals bijvoorbeeld de kop van een spijker! En toen ik laatst een banaan op m'n scherm liet vallen, werd er ook een app geopend, dus dat zal ook wel werken. Je moet er wel voor zorgen dat je het met een oppervlak aanraakt dat ongeveer dezelfde grootte heeft als je vingertop. Vandaar dat het met een spijker alleen maar met de kop kan, en niet met het puntje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je koopt een aaifoon toch niet om hem niet aan te raken ;-)
Met dunne katoene handschoenen kan je hem bedienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms als ik me handen niet vrij heb doe ik het wel eens met me neus, alleen dan zie je niet goed welke toets je indrukt. Maar voor opnemen en ophangen ofzo is het wel handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je neus, erg grappig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zo'n potlood met op de achterkant een gummetje (wel de gumkant gebruiken dus).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En op eBay zijn de stylusjes te koop voor zo'n 50 cent ;) Ik vind ze zelf niet echt fijn omdat het erg stroef over het scherm gaat. Het echte 'swipen' op je homescreen bijv. gaat moeilijk met zo'n stylus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iPhone jailbreakt, kan je veencie downloaden en dan via de computer besturen met Tight VNC