Zodat de providers dan klanten kunnen binden omdat je alleen maar een simkaart van desbetreffende provider kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te voorkomen dat je een andere simkaart van een andere provider er in stopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neemt een abonnement om de voordelige bundel en/of om het mooie toestel. Vind je wat later een nieuw, voordeliger aanbieder dan voorkomen of deze manier ze dat je wegloopt. Dat geldt ook voor prepaid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal waar, 1 ding scheelt, na 1 jaar kan je volledig kosteloos de simlock laten verwijderen door je provider.. Daarnaast zijn tegenwoordig heel veel toestellen simlockvrij (t-mobile verkoopt geen gesimlockte toestellen meer, ook de iPhone is nu simlock vrij) groetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na 1 jaar de simkaart niet gebruiken dacht ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat heeft er niets mee te maken staat los van elkaar.. Na 1 jr vanaf de aankoop.. Groetjes
Dan kan de provider de klanten houden en dus meer geld verdienen. Je kan een sim lock pas opzeggen na een jaar. Voor verdere informatie moet je je provider informeren