Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de verbeterpunten van Symbian^3?

Ik zit nu wat reviews van telefoons te lezen welke op het 'totaal vernieuwde' Symbian draaien. Er wordt gezegd dat het nu open-source is, maar qua uiterlijk vind ik het er nog steeds uitzien als de voorgaande versies van Symbian.
Er wordt gezegd dat Symbian nu ook weer meedoet tussen de 'grote jongens' als Ios of Android.
Ikzelf twijfel. Waar kan ik een site vinden of wie kan mij meer vertellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
784

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Symbian was een goed platform, toen de eerste smartphones uitkwamen. Met de huidige technologie loopt symbian een beetje achter, wat erop neer komt dat het systeem instabiel wordt (veel vastlopers en reboots) verder heb ik ook het nieuws gelezen dat symbian open source zou worden, maar ik heb dat al te lang gehoord om het nu wel te geloven. Ik ben jarenlang trouwe Nokia klant geweest, maar vanwege de instabiliteit van symbian ben ik sinds een paar maand tevreden Androidgebruiker. Wel een plusje voor symbian; het is relatief simpel te tweaken, echter vervalt dan je toestelgarantie. Ook Android wordt veel getweakt, en met ios heb ik te weinig ervaring, weet wel dat aangezien het van Apple is, het vast niet erg opensource is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding