Wat is prijs per unit

Ik wil een mobiele abbonoment, dus ik zat te zoeken op t mobile. En ik vond de iSmart 200 een goede abbonoment voor 34,50 dus ik klik op "voor meer informatie iSmart" en dan zie ik prijs per unit staan. Dus ik vraag me af wat het eigenlijk is en of ik eigenlijk dan meer dan de 34,50 moet gaan betalen? Hier onder een plaatje ter ondersteuning.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dat is de prijs per belminuut of per sms. Als je die prijs maal het aantal minuten in je bundel doet kom je op je abonnementsprijs uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee normaal is het 0.10 x 200 = 20,00 = prijs die je betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er kunnen ook nog andere kosten bij komen zoals administratie, internet e.d.
De prijs per belminuut of sms. Als je 150 min/sms voor 25 euro in de maand krijgt, dan is de prijs per unit 25/150 = 17 ct. Volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Het is alleen maar om aan te geven hoeveel je per minuut betaalt, en je zo dus beter te helpen kiezen.
Dat is de prijs per belminuut of per sms. Als je die prijs maal het aantal minuten in je bundel doet kom je op je abonnementsprijs uit. dus erg verschillend