Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is t-mobile internet goed?

ik wil graag een telefoon met internet bij t-mobile nemen, maar ik vroeg me af of dit internet wel snel is? Ik weet dat alle internet telefoons langzaam zijn maar is t-mobile extreem langzaam of gemiddeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Of iets goed is of niet is vrij subjectief.

T-mobile heeft een gemiddeld bereik. De snelheid is afhankelijk van het gekozen abonnement en de plaats waar je zit. De plaats tot de zendmast is ook bepalend voor de snelheid, maar ook met hoeveel mensen je de verbinding deelt (die dus ook in de buurt zijn ingelogd op de zendmast in die sectie).

Het voordeel van T-mobile is dat je geen verrassingen achteraf hebt als je meer data verbruikt dan in je abonnement is aangegeven. Bij andere providers betaal je dan per MB en dat kan flink oplopen.

Bij T-Mobile kan je onbeperkt internetten, maar wordt de verbindingssnelheid verminderd. Je krijgt dan geen extra rekening en kan ervoor kiezen om extra ruimte voor die maand in te kopen, maar krijgt dus geen verrassingen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het t-mobile netwerk is op zich net zo snel als de andere netwerken van Vodafone en de KPN. T-mobile heeft wel minder bereik in Nederland dan Vodafone en KPN. En t-mobile heeft wel problemen als veel mensen tegelijk inloggen op een zendmast. Maar daar zijn ze wel continue mee bezig om dit te verbeteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nu een jaar een iphone en ben redelijk tevreden,soms wel netwerkproblemen maar dat kan ook aan de update van mn iphone liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik nu 2 jaar T-Mobile en ben er toch wel erg tevreden mee. In mijn woon regio heb ik altijd goed en snel 3G bereik.
Je kunt het beste van iedere provider de dekkingskaart opzoeken. Daar kun je dan weer op zien hoe de dekking bij jou in de buurt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan waar je woont en waar je het meeste gaat gebruiken. Waar ik woon (nabij leeuwarden) heb ik meestal geen goeie verbinding. Ik kan bijvoorbeeld niet bellen in mijn huis, moet ik iedere keer naar buiten.
Maar als je in de buurt van de randstad woont is hij aanzienlijk beter. De beste provider en die het meeste dekking geeft is vodafone. Dat is absoluut een aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet van t-mobile icm een iPhone is in mijn ogen super goed. Weet niet hoe het op andere toestellen is. Ik heb altijd bereik, meestal 3G. Ik woon in de stad, maar was laatst op Texel en ook daar goed bereik. Mijn moeder woont in een dorp en ook daar heb ik goed bereik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich prima, maar check op hun site de dekkingsgraad. Als je in een buitengebied woont heb je minder bereik en gaat (3G) laden langzaam of niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees vandaag dat Vodafone met 28.8MB p/s komt! Sneller kan niet, en dat is een stuk sneller dan T-Mobile.

Voor de rest is T-Mobile ook goed, je dekking is alleen minder goed buiten de steden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan je telefoon. Voor de iphone schijnen ze een andere internet (sneller) te gebruiken.
Ik ben er wel tevreden mee, maar de dekking is niet overal goed. Zo kun je sons geen filmpjes kijken en in bv de achterhoek (delen tenminste) doet ie t helemaal niet.
Blijft altijd een gok. Welke provider je ook neemt. En waar in nl je zit wb dekking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee tmobile is geen goeie provider het ergste wat ik bij hun vind is dat je altijd geen goeie bereik hebt een slechte klantenservice en je kan je abonemment niet afkopen als je het wilt afkopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding