is t-mobile internet goed?

ik wil graag een telefoon met internet bij t-mobile nemen, maar ik vroeg me af of dit internet wel snel is? Ik weet dat alle internet telefoons langzaam zijn maar is t-mobile extreem langzaam of gemiddeld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb nu een jaar een iphone en ben redelijk tevreden,soms wel netwerkproblemen maar dat kan ook aan de update van mn iphone liggen.

Het ligt eraan waar je woont en waar je het meeste gaat gebruiken. Waar ik woon (nabij leeuwarden) heb ik meestal geen goeie verbinding. Ik kan bijvoorbeeld niet bellen in mijn huis, moet ik iedere keer naar buiten. Maar als je in de buurt van de randstad woont is hij aanzienlijk beter. De beste provider en die het meeste dekking geeft is vodafone. Dat is absoluut een aanrader

Internet van t-mobile icm een iPhone is in mijn ogen super goed. Weet niet hoe het op andere toestellen is. Ik heb altijd bereik, meestal 3G. Ik woon in de stad, maar was laatst op Texel en ook daar goed bereik. Mijn moeder woont in een dorp en ook daar heb ik goed bereik.

Ik lees vandaag dat Vodafone met 28.8MB p/s komt! Sneller kan niet, en dat is een stuk sneller dan T-Mobile. Voor de rest is T-Mobile ook goed, je dekking is alleen minder goed buiten de steden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100