Waar kan ik een nieuwe internet versie voor bb downloaden?

Mijn mobiele versie van gv is denk ik oud want mijn vriend krijgt reacties van antwoorden onder het antwoord en bij mij opent hij een heel nieuw scherm. Is ook een stuk trager. Maar ook de normale site van gv kan ik niet mobiel bezoeken en mijn vriend wel en ook andere sites werken niet bij mij zoals ing.nl en bij mn vriend wel. Mijn bb is denk ik een jaar ouder dan die van mn vriend (wel zelfde type, bold 9700) dus ik denk dat er een oude internet versie op zit. Hoe kan ik die updaten??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je Blackberry kan je op twee manieren updaten.

Manier 1:
Download Blackberry desktop manager voor je BB. Deze is te vinden door dezelfde woorden in Google te typen. Je hebt verschillende versies maar zoals gebruikelijk is de laatste versie vaak het beste. Als je deze hebt geïnstalleerd dan sluit je de telefoon aan op de USB ingang van de pc via het kabeltje dat je bij je telefoon hebt gekregen. Hierna kies je de optie software updaten , deze is te vinden als je Blackberry desktop manager hebt geopend en dan links in de hoek bij bestand. Als het goed is zoekt,download en installeert het programma automatisch de nieuwe versie. Het is belangrijk dat je wacht tot hij helemaal klaar is met updaten anders kan je de telefoon onbruikbaar maken. Als die klaar is staat de nieuwe software op je telefoon.

Manier 2:
In Google typ je : OS 5 Bold 9700 en dan zoek je de laatste versie ( de hoogste 3 cijfercombinatie op het eind) Om deze versie te vergelijken met je eigen software versie druk je op de menu knop>Opties>Info over. Op de derde regel staat je software versie v5.0.0.(en hier staan nog wat cijfers , 3 om precies te zijn). Als je de juiste software hebt gevonden dan kan je deze installeren op je pc of laptop. Wederom moet je nu Blackberry Desktop software downloaden en je BB weer aansluiten. Wat nu anders is , is dat het programma nu uit zichzelf aangeeft dat er een nieuwe software versie is gevonden. Hij zal dan vragen om deze te installeren druk op OK en klaar is ..( jou naam ;-)).

Ik zelf prefereer de eerste manier omdat dit de officiële manier is. Het programma download namelijk de software rechtstreeks van de Blackberry site zelf. Als je het zelf gaat zoeken is er kans dat je een Beta versie hebt. Dit houdt in dat je een test versie hebt. Pas hier dus voor op.

Ik wens je veel succes en ik hoop dat het lukt. Ik zelf heb een slechte ervaring met BB's omdat die van mij ook een aantal keren is gecrasht en soms zelfs helemaal niet meer werkte. Mocht je dit gebeuren heb ik daar ook nog wel een oplossing voor . Nogmaals succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Maar ik heb nu bb desktop software zoals jou beschrijving geinstaleerd. Maar ik zie niets van software update...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie al wat er mis is, hij maakt geen verbinding tussen bb en laptop, hoe kan ik dit doen? De laptop ziet de bb wel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
216BD419 mijn pin! Praat makkelijker ik heb deze app op mijn iPhone en dat typt niet echt prettig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Superrrr bedankt :D