Hallo

Als het niet (snel) lukt via de APN instellingen op de Samsung i9oo Galaxy ,kun je een heel handig en overzichtelijke app vanaf de Android Market downloaden en gewoon daarmee elk type verbinden regelen. Dat betekent dus dat je dan meteen in één overzicht krijgt te zien welke verbinden(en) open of gesloten zijn / moeten worden.DE naam van deze app ( welke waarschijnlijk ná installatie als een widget wordt gezet)

APNdroid widget

Typ dit eens als zoekopdracht in Market en downloaden / installeren maar !

Groet:Zoekertje

TIP: Click op de afbeelding om te verGROTEN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Houd de powerknop een seconde ingedrukt, en laat hem dan los. Je krijgt dan een menu waarin je "Mobiele netwerken" uit kunt zetten. En weer aan, natuurlijk.
bamibal