Hoe activeer je op iphone 4 de hotspot optie??

Hij is al geupdate naar ios 4.3 maar staat niet op me telefoon ( niet gejail breakt) Het is een NL iphone 4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dit kan alleen worden geactiveerd binnen je toestel door je provider. Zo ondersteund naar mijn weten momenteel nog geen enkele Nederlandse provider deze functie, maar je hebt kans dat ze dit wel in de toekomst gaan doen tegen een mogelijke betaling.

Dit kan omdat zodra jij je iPhone synchroniseert met iTunes, hij de providerinstellingen gelijk installeert. Zo werkt je iPhone altijd met de functies dat de provider jou wenst mee te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder jailbreak zal deze functie nog een hele tijd 'verborgen' blijven in je toestel. Omdat providers het niet willen hebben.