ik wil een losse blackberry Bold 9700 kopen, en een prepaid blackberry sim only simkaart, zit daar internet voor BB bij? en kun je dan gewoon blox?

zit er nu internet bij deze vodafone simkaart? hoeveel betaal je dan per maand? En kun je gewoon sms blox aansluiten iedere maand? is het verstandig om het zo te doen?
http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-blackberry-sim-only/sku51420037/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op deze sim zit inderdaad blackberry internet en als je hem voor de 12e haalt heb je een half jaar gratis internet. Na dat half jaar moet je elke 1e van de maand minimaal 12,50 beltegoed hebben staan zodat ze die kunnen afschrijven voor je internet. AMA blox heb je niet echt meer nodig op je bb want je kan gratis pingen en voor degene die geen bb hebben kun je ook whatsapp installeren zodat je met vrijwel iedereen gratis berichten kunt verzenden en ontvangen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar het kan dus wel voor 10 euro per maand heb je 1000 sms, die kun je per maand aan of uit zetten