Zijn blackberry technisch goed?

Ik hoorde dat het trackpad snel kapot gaat, maar wil wel heel graag een bb (curve 8520). Heeft iemand hier ervaring mee:)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Zelf heb ik geen ervaring maar van mensen om mij heen hoor ik alleen maar positieve ervaringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Htc is wel beter maar iPhone en Blackberry zijn gw erg goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De curve 8520 is wat minder uitgebreid. Dit om ook een betaalbare versie van BlackBerry op de markt te brengen zodat hij voor een groter publiek betaalbaar is. Prima toestel en ik heb veel mensen in mijn vriendenkring met een BB curve die nooit problemen hebben en zeker niet met het trackpad. Ik heb zelf een Bold maar de curve doet zeker niet onder, is alleen ietsje minder uitgebreid wat over het algemeen opties zijn die je niet eens mist :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, super, dank je!
Htc kan veter zijn
Maar besturing is moeilijker( voor sommige mensen) en de iphone is juist makkelijk te besturen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BlackBerry zijn technisch goed. Waarschijnlijk bedoel jij de Trackball die ook in de Bold 9000 zit, die was inderdaad gevoelig voor stof e.d. waardoor die sneller kapot ging. Met de trackpad is dit zeker niet het geval. Heb zelf ondertussen een jaartje een Bold 9700 en nog nooit problemen mee gehad.

Verder heb ik nog nooit iets negatiefs gehoord over de bouwkwaliteit van een BlackBerry, dat zit dus wel goed!

Succes met je zoektoch naar een mooie smartphone :)