Hoe voeg ik contacten en afspraken toe op de iPhone 4 met nieuwste update?

Ik heb sinds kort de nieuwste update van de iPhone 4 gedownload, maar sinds toen is het plusje rechtsboven bij contacten en afspraken in de agenda weggegaan.. ik kan dus geen contacten en afspraken toevoegen. iemand een idee? Zie bij de foto dat er geen plus staat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb jij meer 'calendars' in je iphone waarvan er één is die je niet aan kan passen, dat is je standaardagenda (óf je hebt helemaal geen standaardagenda). Om dit te veranderen ga je naar Instellingen --> Email, contacten, agenda's en scroll helemaal naar onder. Klik op standaardagenda. Selecteer je de agenda die jij als standaardagenda wilt (een andere dan degene die je nu hebt) en de-selecteer de andere agenda('s). Nu zou je als het goed is het plusje weer moeten zien. (zie foto). Indien dit niet het geval is kun je je iphone resetten in itunes. Succes!

p.s. vergeet niet om een back-up van je gegevens te maken wanneer je je iphone reset.