Hoe laad ik mijn telefoon op

Ik heb een lg viewty (ku990 volgens mij) de oplader is na een tijdje kapot gegaan. Heel veel 'pennetjes' zijn afgebroken. Ik heb een nieuwe oplader gekocht laatst en deze deed het in het begin prima maar deed het naderhand steeds slechter. En nu laadt hij helemaal niet meer op. Ik denk dat de pennetjes elkaar gewoon niet raken. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Kan je een oplader van iemand anders lenen om te kijken of hij daar wel mee werkt?
Indien deze het ook slecht of niet doet, zou je kunnen kijken of je de telefoon wil laten repareren. Dan zou men de connector waar de oplader in gaat kunnen vervangen.
Ik weet alleen niet of dit duur zal zijn (connector kost ongeveer 12 euro), aangezien het gesoldeerd moet worden. Als het te duur wordt kan je er voor kiezen om een nieuw toestel aan te schaffen of misschien een tweedehandse Viewty scoren op Marktplaats.nl
Succes in ieder geval!

Team GSM Buddy