Nee, Android werkt alleen op toestellen die daarvoor gemaakt zijn. Er zijn bepaalde voorwaarden qua processo architectuur en kloksnelheid. Ook moet het ram en rom geheugen redelijk groot zijn.

Daarbij moeten er drivers zijn geschreven voor bijvoorbeeld de speaker, radio (antenne voor signaal dus), camera en andere componenten.

Android kan geport worden, maar de telefoon moet aan specifieke voorwaarden voldoen. Alleen op de hd2 is het redelijk succesvol geport