Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik iets wil verzenden via bluetooth staat er dat het niet kan.. terwijl hij het apparaat wel vind hoe kan je dat veranderen?

ik heb een blackberry en als ik iets van een andere mobiel of via de laptop via bluetooth wil verzenden doet hij het niet.. en de bluetooth is wel zichtbaar. Hoe kan dat komen? een vriendin van mij heeft dat ook met haar blackberry.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit probleem heb ik ook heel lang gehad, maar als je bedoeld dat je niks kunt ontvangen op je blackberry, dan komt dit door het volgende.

Als jij een afbeelding van iemand via bluetooth wilt ontvangen, ga dan op je blackberry naar Menu -> Media, zet je cursor op 'afbeeldingen' en klik weer op menu. Dan staat er de optie 'ontvangen via bluetooth'. Dit aanklikken en dan proberen met de andere telefoon of de laptop waarvandaan je wilt verzenden, de afbeelding te verzenden. Dan moet het lukken! Hetzelfde geld voor andere media zoals muziek, video et cetera.

Blackberry is zeer beveiligd, vandaar deze omweg!

Toegevoegd na 28 seconden:
Ik bedoel; 'doe dan het volgende'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat was eerst ook bij iemand die ik ken maar het licht aan de winkel waar je het hebt gekocht mischien hebben ze de chip verkeert neergelegt of te dicht bij een andere chip ze kunnen er verder niks aan doen je zou wel naar een winkel kunnen gaan maar ik kan je nu al vertellen dat ze er niks aan gaan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding