Hoe kan ik in mijn mobiel zien, wat de simkaart is en welke de geheugenkaart?

Ik heb drie mobieltjes; twee hiervan gebruik ik niet meer.
Nu zit er op een van mijn oude mobieltjes een foto, welke ik graag via bluetooth naar mijn huidige mobiel wil sturen. Er is een technisch probleem; op de mobiel, waar de foto zit, is mijn accu onbruikbaar. Nu had ik het volgende gedacht. Ik haal het geheugenkaartje uit mijn mobieltje,waarvan de accu onbruikbaar is en stop deze in de tweede ongebruikte mobiel en laad deze vervolgens op.
Vervolgens stuur ik hem via bluetooth naar mijn huidige mobiel. Nu is mijn vraag; waar zit precies het geheugenkaartje in de mobiel en is deze makkelijk over te zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Wat voor type telefoon betreft het?
Ik adviseer om van die telefoon dan even een gebruiksaanwizjing te googlen.
Daar staat altijd in hoe de SIM-kaart en eventuele geheugenkaarten te plaatsen.
Daar staat dan ook direct bij waar deze zich in de telefoon bevinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek je type telefoon op in google afbeeldingen. Dan kom je vast een duidelijk plaatje tegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt op veel telefoons zelf instellen waar de afbeeldingen worden opgeslagen. Veelal beschikt een telefoon ook over intern geheugen (dus dat kan je niet verwijderen). Echter zonder modelgegevens en meer informatie kan niemand zeggen, hoe je foto op je huidige mobiel komt.

Je kunt proberen die met de kapotte akku, zonder akku maar met adapter aan te zetten om zo je foto direct over te zetten. Als je je geheugenkaart in je PC stopt (cardreader) kun je gelijk zien, op welke kaart de foto staat en hem direct (zonder BT) kopieëren.