Wat moet ik doen nu mijn HTC Touch pro 2 steeds een aanmeld fout weergeeft?

Ik zit met een 'huge' problem. De HTC Touch PRO 2 heeft vele opties. Waaronder msn messenger, Microsoft my phone en marketplace.

Bij alle 3 de genoemde programma's moet je inloggen met je hotmail account. Als je iets wil downloaden bij marketplace, dan klik je op het gewenste programma en vervolgens moet je je hotmail ID invoeren.

Alleen bij alle 3 de progamma's heeft hij elke keer de zelfde fout melding. Namelijk:

"De windows live ID of het wachtwoord is onjuist of niet geregistreerd. Nog geen Windows Live ID? Maak er één aan. ".

... maar ik heb er wèl één. Wat gaat hier nou verkeerd en wat kan ik er aan doen om het te verhelpen?

Toegevoegd na 20 minuten:
& já. Ik weet ZEKER dat ik het goed heb ingetypt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Stap 1 is controleren of je alles ook ECHT goed intypt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn 2 verschillende hotmail adressen de @live
en de @hotmail.com
wellicht heeft dat er iets mee te maken ?
als je volgens het programma alleen het eerste deel van je adres hoeft te gebruiken ?
kan het daar wel eens fout lopen ?
capthavoc