Krijg ik garantie in dit geval?

Ik heb ruim een half jaar geleden een Nokia gekocht maar nu begint het achterklepje los te zitten en met een kleine beweging zit die al los. Nu heb ik een jaar garantie, valt dit er ook onder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja hoor! terug er mee naar de leverancier en spreek deze aan op de deugdelijkheid van van het product (in dit geval een Nokia).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een abonnement hebt kan je er een verzekering bij afsluiten voor al het onderhoud aan je telefoon. Dit houdt dus ook in dat krasjes en loszittende batterijklepjes kostenloos gerepareerd worden.
Als je geen abonnement hebt heb je meestal een jaar garantie. Als jou telefoon wat mankeert zal je hiermee terug moeten gaan naar de winkel waar je je telefoon hebt gekocht. Deze zullen de telefoon dan opsturen naar de fabriek waar ze hem maken. Het kan dan wel zo zijn dat bepaalde kosten voor jezelf zijn. Dit zijn dan alleen de problemen die je zelf veroorzaakt hebt. (denk aan waterschade, gebarsten scherm enz.) Ik neem aan dat je het klepje op de achterkant van je telefoon niet om de seconde hebt losgemaakt dus ik neem aan dat je deze reparatie gratis zal krijgen. Zoniet zal het bedrag niet zo hoog zijn!