Ik heb geen podcast app op mijn iPhone, hoe krijg ik die terug?

Dit is zo sinds de update van iOS 8.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

Probeer eens te zoeken met spotlight. Op de home knop klikken en dan het scherm opzij vegen zodat een zoekbalk zichtbaar wordt. Typ dan 'podcast'. Komt de app in beeld? Dan staat hij ergens in een map verborgen misschien.
Nog steeds niet zichtbaar? Probeer dan de telefoon eens volledig uit en aan te zetten en update naar de laatste iOS versie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, de app komt niet in beeld. En het uitzetten werkt niet. Hij is naar de nieuwste iOS versie geupdate.
De Podcast app staat voortaan niet standaard meer op een iPhone. Je kunt hem nu downloaden in de App Store en weer gebruik van maken zoals vanouds.
https://itunes.apple.com/nl/app/podcasts/id525463029?mt=8