Hoe weet ik hoeveel SMS ik kan versturen???

İk heb een tmobile prepaid smsbonus tarief elke maand waardeer ik minimaal 10 euro op om 300 smsjes gratis te kunnen krijgen aleen weet ik nie hoeveel ik heb gebruikt en hoeveel ik over heb kan iemand me helpen ps1244 helpt nie:p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je n iphone hebt kun je een app downloaden die heg voor je bij houdt. Belstatus. Reuzehandig. Ik ga nooit meer over mn bundel heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O Jah :o Hoe heet die app dan want is wel handig om te weten:[
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belstatus
Als je 1348 belt, krijg je na een aantal seconden een sms met de actuele sms-status.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1348 heeft gewerkt:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi!