Wat is er mis met een telefoonlijn als je een nummer hebt ingetoetst en er helemaal niks is te horen daarna?

Het gaat om een vast lijn.

Toegevoegd na 19 minuten:
Andere telefoonnummers draaien is geen probleem.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je belt via bijvoorbeeld internet+bellen van KPN, dan wil het nog wel eens werken om je router te resetten. Dan is er een update gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Idem bij ZIGGO

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk heeft de centrale 1 cijfer niet goed door gekregen en daarom kan hij geen verbinding maken.
Het kan liggen aan je telefoon die het signaal van een van de toetsen niet goed door geeft
probeer het eens met een ander telefoon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk staat de telefoon waar je naartoe
bel nog in de gesprekstoon.