is het beter om je ipod/iphone iedere nacht uit te zetten?

ik weet het niet! xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee maakt helemaal niet. De nieuwe generatie iPod en iphones heeft een lithium batterij, daarvoor maakt het niet uit als ie snachts aan blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, thanks

Andere antwoorden (7)

Het zal niet beter zijn.
Maar als je hem uit zet bespaar je wel batterij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na, als ik m voor het slapen ga oplaad, uitdoe en de dag daarna weer aandoe is ie alweer bijna leeg
Geloof niet dat dat uitmaakt hoor. Ik zet hem bewust eens in de zoveel tijd even uit en aan om hem een goeie reset te geven. Voor de rest staat hij altijd aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hem ook in de vliegtuigstand zetten, scheelt een hoop accu. Eens per week of zo even uit en weer aan is sowieso goed. Wordt hij weer sneller van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want als je je ipod/iphone uitzet en weer aanzet dat kost de meeste batterij laat hemdus gewoon aanstaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij dat je er onrustiger door slaapt, omdat je op de een of andere manier in je hoofd toch mee bezig kan zijn. Dat het daarom beter is om alle apparaten uit te zetten. Geen enkel apparaat waardoor je rust verstoord kan worden.
Amadea
13 jaar geleden
Wanneer je hem met een volle batterij uitzet en daarna weer aan, is de batterij echt zowat nog maar op de helft. Ik laat hem dus gewoon altijd op slapen staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval is het verstandig het apparaat zo nu en dan te resetten door de batterij helemaal leeg te laten lopen. Dit verbeterd de prestaties van de software en de batterij.