Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik mijn contract van HI verlengen inclusief een kado (TV)?

Ik wil mijn abonnement van HI verlengen inclusief een televisie. IK heb internet al behoorlijk afgezocht, maar kan nog niks goeds vinden.

De volgende specificaties staan vast aan mijn wens
Provider Hi, max € 27 p.m. Geen internet.
Kado: Televisie, 32" full HD Minimaal, GEEN LG
Mobiel: Een simpele mobiel, geen schuif/klep, gewoon standaard

Weet iemand waar ik dit voor elkaar kan krijgen? Zou geweldig zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
585
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die cadeaus zijn doorgaans alleen voor _nieuwe_ klanten. Als je al klant bent, word je zelden nog zoiets gegund.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het over derde partij's winkels. Niet dus een eigen vodafone of Hi winkel. Bij derde partijen kan je vaak wel dit regelen, maar ik kan niet een provider vinden die Hi icm tv en mobiel doet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou aanraden dat je kies voor een gratis kado, dat zit gewoon in je abonnementskosten. Pak wat abonnementjes en reken de totaalprijs uit, kijk wat je bespaar en gebruik dat geld voor iets moois! Heb in de bron nog een sitje gezet die je daar mee kan helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen wonder dat je nog niets goeds kunt vinden. Een beetje 32 inch tv full hd kost zeker 300 euro. Voor 27 euro in de maand heeft Hi die kosten er met een jaar abonnement er net aan uit na een jaar. En dat is nog exclusief de mobiel die je erbij wilt (reken ook voor een simpel mobiel nogmaar 50 euro extra).

Als je iets goeds wilt (zoals die televisie) zul je daarvoor moeten betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch vind ik uberhaupt geen website waar ik dergelijke acties kan vinden. Zat websites die iets doen, maar nergens een combinatie van HI met een mobiel en tv en die ook anders dan LG verkoopt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding