Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je altijd een update als je over een Google Nexus phone beschikt?

Klopt het dat wanneer je over een Google Nexus phone beschikt dat je dan altijd zeker bent van nieuwe updates ongeacht de capaciteiten van het toestel?

Dit vraag ik omwille het feit dat vele GSM merken hun oudere toestellen niet meer updaten en dat is soms wel lastig, maar tevens ook jammer voor mensen die investeren in een duur toestel die eigenlijk wel sterk genoeg is om een nieuwe update soepel te kunnen laten werken...

Ik vroeg mij dus af hoe Google met hun eigen toestellen hiermee omgaat?

Heeft de eerste Google Nexus phone ook bijvoorbeeld de laatste software (update) van Jelly Bean gekregen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Behalve de Google Nexus one kunnen alle modellen upgraden naar de nieuwste versie als de proccesor/ram/geheugen enz. het toelaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beste Mambalgin, als je over de Google Nexus One beschikt dan heb je bij de aankoop het mobiele besturingssysteem Android 2.1 . De Google Nexus One kan je Jelly Bean updaten maar daar is een heel proces voor nodig. Er is een Engels versie maar je kan het vertalen als je met Google Chrome werkt. Lees eerst het volledige proces voor je eraan begint !
Thoriboy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding