Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik smsjes ontvangen nadat mijn inbox vol is?

Een aantal mensen zeiden dat ze me een smsje hadden gestuurd, maar ik kreeg niets. Toen zag ik dat m'n mobiel (HTC Wildfire) de melding gaf dat mijn inbox vol was en ik geen sms-berichten kon ontvangen totdat ik hem leeg had gemaakt. Na dit gedaan te hebben verwachtte ik dat ik de 'achterstallige' smsjes alsnog zou ontvangen, maar dit is tot nu toe niet het geval. Ze zijn ongeveer 20 uur geleden verzonden en ik heb mijn inbox 8 uur geleden leeg gemaakt. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt eer ik die smsjes krijg, en anders of ik die smsjes toch nog kan ontvangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een smsje kan sowieso een week blijven 'hangen'. Maar sommige mobiels kun je ook zelf aangeven dat hij maximaal 2 dagen ofzo mag blijven bestaan. Maar net wat je invult.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gebruikt :).

Vroeger had mijn mobiel daar ook last van. dan deed ik Inbox legen, telefoon opnieuw opstarten.

Werkt dat niet?

Zelf een smsje sturen. dan heb je even activiteit..

Wil je dat niet?

Dan in een hoekje gaan zitten en rustig afwachten :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opnieuw opstarten werkt in de meeste gevallen inderdaad, nadat de inbox geleegd is!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding