Zijn er ook abonnementen zonder belminuten? Zo ja, welke providers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dan een abbo willen?

Het beste antwoord

Bijvoorbeeld bij Simpel. Daar kun je een abbonement met bijvoorbeeld alleen SMS kiezen. Ik meen ze vaker gezien te hebben bij Tmobile geloof ik. Ik zal er nog even naar kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Maar als ik op de simpel site kijk, zie ik wel dat je 0 sms en 0 mb kan kiezen maar geen 0 minuten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ja, je kan wel een abbonement met xxx bel/sms nemen. Dan neem je gewoon het aantal sms dat je wilt en bel je niet. Dit hebben ze o.a. bij Vodafone en Hollandsnieuwe