Kun je met Bel+Msn+Web abonnoment wel pingen en emailen?

Met de Blackberry bold 9780 En van vodafone

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Rechtstreeks PINGEN (blackberry programma) gaat alleen met het speciale blackberry abonnement. Er zijn wel diverse ander gratis programma's die ook hetzelfde doen.

Maar als jij een blackberry wil neem er dat extra blackberry abo bij. anders is het net een ferrari rijden met een motor van een snorfiets erin. Het gaat vooruit maar niet vragen hoe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt in je abonnement ook Web, dus je kunt sowieso Emailen!
En pingen is (binnen Nederland) gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan moet daar bovenop nog blackberry internet zetten;) is nu een actie: 2 jarig abbo, 7,50 euro blackberry internet ipv 10 euro.
Dus de standaar bel-sms-web en dan die blackberry internet