Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Balckerry internet

Hallo ik heb net een blackberry zonder internet als ik nu op me eigen netwerk ga moet ik dat toch betalen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
398

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op je eigen wifi hoef je niet te betalen, als je mobiel internet gebruikt wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee.
Via je eigen WiFi netwerk thuis is internet gratis (behalve natuurlijk je vaste abonnementskosten). Je maakt dan toch niet gebruik van het 3G netwerk van je provider?
(Lees meer...)
13 jaar geleden
NEE..tenminste als U 3g uitschakelt en kiest voor een Wifi verbinding en voor beide connecties dezelfde wachtwoorden "afspreekt",mits Uw netwerk is beveiligd,anders kiest U voor Open netwerk en kunt U lekker mee surfen.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ook al heb je gratis wifi met een Blackberry toestel je moet er wel voor betalen .. Helaas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh?
Als jij toch met je Blackberry verbinding maakt met een wifi netwerk, zit je via die internetverbinding op internet en niet via de verbinding van je provider. Dit kost dan toch juist geen geld;)? Of zie ik dit nu heel verkeerd?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding