Hoe kan je Apps op de Samsung Galaxy Europe uitschakelen zodat ze niet bij iedere aanraking contact gaan maken en houden zoals Sms e.d. ?

Wij merken bij het schuiven van onze vingers over het scherm van een naar de andere bladzijde (zoals bij Apple) dat wij onbewust ook applicaties aanzetten. Moeten we dit toestel retour brengen en een ander toestel aanschaffen? Nu gaan applicaties hun eigen leven leiden en kost het veel geld en tijd om steeds te controleren of ze uit of aan staan na even browsen in het overzicht van de mobile Samsung.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb er zelf helemaal geen last van. Waarschijnlijk ligt dit aan de manier van schuiven met je vinger.

Een App reageert op een stilstaande beweging van je vinger op het icoontje. Tijdens het schuiven heeft je duim of vinger twee momenten waarop hij stilstaat: het begin en het eind. Probeer eens te schuiven zonder deze stilstaande momenten. Raak het scherm dus alleen maar aan in een vloeiende beweging. Voordat je stopt met het verwijderen van de duim of vinger moet deze al van het scherm zijn. Dus geen moment de duim of vinger stil hebben staan op het scherm.

Misschien werkt dit?