Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan hi de abonnementskosten nog veranderen na 5 september als ik nu snel een abonnement afsluit?

Dit in verband met de prijsverhogingen die op 5 september bij KPN en hi in gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee als jij nu je contract afsluit met daarin de oude regels dan mogen ze dat niet veranderen in september. Doen ze dat wel dan mag je het contract beeindigen wrgens contractbreuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let wel op met het verlengen van het contract na 1 of 2 jaar. Als je het gewoon stilzwijgend door laat gaan, dan gebeurt er niets, maar als jij het gaat verlengen en bijv een nieuwe telefoon krijgt, dan krijg je te maken met nieuwe voorwaarden en misschien nieuwe kosten. Het heeft mij een keer behoorlijk wat geld gekost. Ik ging het verlengen en kreeg wat korting, maar de kosten gingen van 20 euro per maand gemiddeld, naar 90 per maand, omdat de voorwaarden waren veranderd. Ze gingen ineens per minuut afrekenen ipv per seconde. Dat wist ik niet en ik belde vaak erg kort.
Nee, Hi laat ons zelf ook geen abonnementskosten aanpassen tijdens dat het abonnement loopt. Dus als je nu een 2 jarig abonnement afsluit, heeft Hi geen toestemming de prijzen voor dat abonnement tussentijds aan te passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding