Iemand enig idee wat mijn iphone3gs heeft?

Soms valt het backlight van mijn telefoon uit. Toen ik hem net had heeft dit 2 weken uitgestaan oid, niks hielp, nieue versie, herstellen, rebooten, jailbreaken, helemaal niks. Na een tijdje deed hij het weer, maar sinds 2 dagen valt het weer uit. Als ik dan later kijk doet hij het weer. Net liet ik mijn aansteker zachtjes tegen m'n scherm vallen en nu is het weer uit! Ik denk dus dat hij ergens vanbinnen geen contact maakt. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen of wat het kan zijn? In de software staat het wel goed, want als ikeen printsceen maak is die wel helder!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je iphone nieuw is kan je hem gratis laten repareren. Bij aankoop van een apple iphone krijg je er een jaar lang verzekering bij. Je moet nu naar de apple website gaan en het nederlandse nummer bellen om te vragen voor hulp.

Als het de verlichting is (backlight) dan is het spoeltje kapot aant gaan. Bekend probleem vooral bij waterschade. Gebeurt dit regelmatig. Zo ziet het ding eruit zie foto.. Als er nog garantie op zit zak ik ermee terug gaan. Zo niet. Ga naar zo'n Turk in de stad die kunnen het wel maken voor 2 tientjes

Ook als de garantie zogenaamd "verlopen" is, heb je nog steeds recht op gratis reparatie!!! De verkopende partij moet ervoor zorgen dat je je telefoon een aantal jaren gewoon kunt gebruiken. Dit geldt ook als je geen extra garantie hebt gekocht. Als je je telefoon normaal gebruikt hebt, dan moet de verkoper voor een kosteloze oplossing zorgen. Volgens de wet moet de verkoper je namelijk een goed product leveren. In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn. Is het product niet deugdelijk? Dan heb je meestal recht op een gratis reparatie of een nieuwe telefoon. Dus direct mee naar de winkel, zou ik zeggen! Jammer dat zo weinig mensen dit weten..

Bronnen:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_ov...
http://www.leerwiki.nl/Hoe_werkt_garantie_...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100