Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Teleplan: Wachten op onderdelen, betekend dat dat het veel langer gaat duren?

Ik heb mijn BB Bold 9700 ter reparatie op laten sturen door Hi, ik kan de status van mijn reparatie volgen via een website van Teleplan. Nu zijn er 4 "verbruikte" onderdelen in een lijstje gezet. En ook staat de status nu op "Wachten op onderdelen". Betekent dit dat het veel langer gaat duren? Ik ben hem namelijk nu al bijna 3 weken kwijt, en Hi zelf gaf een indicatie van 4 weken. Alhoewel Teleplan zelf zegt het binnen 3 weken afgehandeld te hebben. Kan ik rekenen op een x aantal weken meer dan de 4 weken? Of zal het alsnog binnen ca. 4 weken klaar zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
667

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zinnetje :wachten op onderdelen,onheft hen van het beloofde credo,binnen 3 weken afgehandeld. Hiermee kunnen zij de verantwoordelijkheid afschuiven op de leverancier van de onderdelen en die onderdelen zoude wel eens helemaal uit China of Korea kunnen komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding