Teleplan: Wachten op onderdelen, betekend dat dat het veel langer gaat duren?

Ik heb mijn BB Bold 9700 ter reparatie op laten sturen door Hi, ik kan de status van mijn reparatie volgen via een website van Teleplan. Nu zijn er 4 "verbruikte" onderdelen in een lijstje gezet. En ook staat de status nu op "Wachten op onderdelen". Betekent dit dat het veel langer gaat duren? Ik ben hem namelijk nu al bijna 3 weken kwijt, en Hi zelf gaf een indicatie van 4 weken. Alhoewel Teleplan zelf zegt het binnen 3 weken afgehandeld te hebben. Kan ik rekenen op een x aantal weken meer dan de 4 weken? Of zal het alsnog binnen ca. 4 weken klaar zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het zinnetje :wachten op onderdelen,onheft hen van het beloofde credo,binnen 3 weken afgehandeld. Hiermee kunnen zij de verantwoordelijkheid afschuiven op de leverancier van de onderdelen en die onderdelen zoude wel eens helemaal uit China of Korea kunnen komen.