Welke gsm lijkt op een gewone gsm, maar kan je zijdelings uitschuiven voor een uitgebreid toetsenbord?

Een paar maanden geleden liep ik in de Fnac en zag ik een gsm die er gewoon, standaard "saai" uitzag. Maar je kon hem zijdelings uitschuiven zodat je een uitgebreid toetsenbord had.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

samsung star qwerty
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze heeft mijn dochter, stoere telefoon is dat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik heb `m zelf ook
nokia n97, er zijn er meer maar deze heb ik, fijn ding! Ik beantwoord er momenteel een vraag op goeie vraag mee! (-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTC, LG (zie foto) maar het handigst is als je met google afbeeldingen: qwerty toetsenbord. Daar zie je er een heleboel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn Samsung Galaxy heb dat ook, is toppie. Kon nooit met welk toestel ook een sms sturen en nu een peuleschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung corby pro ;)

groet,
kvk3
Bronnen: