Kun je apps op de LG GW300 zetten?

Ik heb deze mobiel (geen smartphone) , maar heb geen idee of je er apps op kan zetten daarom is het nogal saai :s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hem ook gehad, maar je kan er geen Appa opzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appa=apps

Andere antwoorden (1)

ik weet niet zeker of dezo apps werkelijk voor jou LG GW300 is maar dat zul je even moeten uitproberen hier de site: www.mobileheart.com/cell-phone-softwares/1959-LG-GW300-Software.aspx

Tip: je kan bijv. ook googelen naar 'LG GW300 apps' of free apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dezo = deze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft jammer genoeg niet gewerkt, maar bedankt voor de moeite :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm oke ja jammer ;(