Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn bb doet niks en nu lech ik hem aan de oplader en zie je een icoontje met een baterij en een bliksemsflits er doorheen wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
551

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je moet een nieuwe batterij kopen. Deze is volgens mij kapot.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
de makers van de blackberry hebben een storing ik heb het zelfde 3 dagen meegemaakt en het heet niets te maken met batterijen ik kon niet bellen smssen of mailen maar ze zeggen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost ik du het nu tijdelijk met een flut telefoontje bij de kijkshop voor 20 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft niets met dit probleem te maken. De storing is trouwens al weer twee dagen voorbij.
Je batterij was dan waarschijnlijk zo leeg dat hij eerst weer een beetje moet bijladen voor hij het weer zal doen. Die bliksem is goed, die geeft aan dat hij op stroom aan het bijladen is. Haal je batterij er even af en doe hem er na 10 seconden weer in. Zet je BB aan en sluit hem dan weer aan op je adapter. Kijk even of het dan weer werkt. Zo niet ben je waarschijnlijk een stukje software kwijt geraakt. Geef maar even door of het geholpen heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding