Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je telefoon meer applicaties tegelijkertijd aan wanneer je een groter geheugenkaartje in je telefoon doet?

Ik heb de LG optimus pro sinds 2 dagen in mijn bezit. Ik merk dat ik soms veel applicaties tegelijk gebruikt. Dit kan mijn telefoon niet aan. Ik krijg dan een melding dat er teveel applicaties open staan en dat ik iets moet sluiten om verder te kunnen gaan.
Nu is mijn vraag: zou dit verholpen kunnen worden door er een micro sd kaartje in de toen met meer capaciteit of heeft dat er helemaal niks mee te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat zal niks uithalen. Je hebt 2 typen geheugen in je telefoon zitten. Opslag en RAM. Op het opslag geheugen(intern en extern > SD) staan je apps, je foto's, telefoonnummers etc. Het RAM wordt gebruikt als tijdelijke opslag. Hoe meer RAM, hoe meer toepassingen de telefoon tegelijk aankan...

Helaas voor jou, wordt SD geheugen gebruikt voor opslag, en niet voor RAM... Dus een groter kaartje zorgt ervoor dat je meer apps, foto's, nummers etc kan opslaan, maar zal je telefoon niet versnellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding