Ik heb nummerbehoud 2 weken geleden aangevraagd. Dit is nu omgezet alleen mijn mobiele internet werkte niet. Wat moet ik doen?

Ik heb de klantenservice gebeld die zeggen me dat ik BB aan naar 8888 moet sturen. dat heb ik gedaan en nu staat er dat mijn prepaid blackberry bloX in oktober geactiveerd word?!?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb precies hetzelfde, en bij de klantenservice hebben ze me verteld dat ik de telefoon geregeld uit en aan moet zetten, omdat de bb zich dan steeds op het netwerk aanmeld.. Dus het hoeft niet per se tot begin oktober te duren. Iemand misschien andere suggesties?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd ik ben naar de vodafone winkel gegaan ik heb er een uur gestaan ze hebben 5 keer de klantenservice gebeld. Regelmatig de batterij eruit maar werkt niet. De medewerker zou er achter aan gaan en zou me morgen terugbellen. Als het gelukt is laat ik het je weten!