Is deze foto van de app Leo's RC simulator echt ergens gemaakt?

Of is het een computer animatie?

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarom hij op zijn kant staat, geen idee. Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy S plus

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Wat bedoel je? Waar is wat gemaakt? De omgeving op het plaatje? Het vliegtuig?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja het landschap.
Ritsuka
10 jaar geleden
De grond is gewoon een texture zoals dit: http://seamless-pixels.blogspot.nl/p/free-seamless-ground-textures.html

Antwoorden (1)

Ja , die velden die in deze sim gebruikt wordt zijn echte veldjes.
Dat zie je wel vaker in dergelijk simulatoren, natuurlijk is het e.e.a wel aangepast maar bestaan uit hoofdzaak wel uit echt beeldmateriaal.