Is een iPod hetzelfde als een iPad?

Is een iPod nou hetzelfde als een iPad als je even niet naar het formaat kijkt. Ik vind ze qua inhoud hetzelfde lijken of vergis ik me hierin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een iPod en een iPad verschillen nog wel van elkaar, maar een iPod Touch een iPhone en een iPad zijn op een aantal dingen zoals aantal camera's, resolutie en 3G mogelijkheid bijna hetzelfde, ze draaien allemaal iOS het mobiele OS van Apple.

iPad, niet altijd 3G, 1024x768 reso
iPhone, altijd 3g, 960x440 reso
iPod Touch, nooit 3G 960x640(dacht ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een ipod touch 4g is vrijwel hetzelfde als de ipad 2g, behalve dat je op de ipad boeken kunt lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook op iPod ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, dat wist ik niet, sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aalt niet uit
nee, want een Ipod is alleen muziek.
En een Ipad is muziek,games en internet ( een soort van computer)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad is bijna hetzelfde als de iPod Touch, de wifi versie dan. Sommige apps zij alleen voor de iPad. En je kan met de iPad het scherm draaien in elke richting. Altijd. Bij de iPod Touch kan dat bij een beperkt aantal apps!

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee een ipod is heel anders dan een ipad

ik heb een tip om het snel uit te leggen!

ga naar google afbeeldingen en typ ipod in en dan kun je zien wat een ipod is....,,, en typ opnieuw ipad in en dan kun je een ipad zien en dan weet je het verschil!!

veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welk verschil zie je dan? Juist, het formaat vooral, de vraagsteller heeft al aangegeven dat hij dat begreep. Een goed antwoord om het verschil tussen een iPad en een iPod touch uit te leggen is het dus niet.
Het verschil tussen een iPod touch en een iPad is dat er in bepaalde versies van de iPad een sim kaart gaat. Verder kunnen ze vrijwel hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en in dat geval lijkt het meer op een grote iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er alleen niet mee bellen/sms'en.