Kan je hyves met je mobiel synchroniseren via android?

Zodat de contactpersonen gelijk te bereiken via je mobiel.
Ik heb nu hyves op mijn mobiel staan maar de optie om de contactpersonen te synchroniseren vind ik niet, alleen flickr en facebook maar die gebruik ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is een Hyves app. Als je naar de website van Hyves gaat, staat daar een link naar de Hyves app.
Ik gebruik zelf geen Hyves, dus weet ik niet hoe de app er uit ziet.